غمنامه یهجران


سرنوشتمان چنین بود مابادنیاامدیم دنیابامانیامد

قانون توتنهایی من است وتنهایی من قانون عشق

 سری شوریده در عشقت غمی در دل نهان کردم 

      
 دلی پر مهر و احساسی به راهت نیمه  جان  کردم

 

صفای  عالم  عشقت   گمانم  جاودان   می بود

که  عشق و مهر ونامت را  به سینه  جاودان کردم

 

به عشقت  رنجها  بردم چو وصلت  آرزویم  بود   

  زجورت  ای حبیب دل زچشمم خون  روان کردم

 

دمی  در  عالم  مستی  در آغوشت   نهان  بودم
                    
 دوصد دم در  غم  و ماتم  زجورت من فغان کردم

 

چه  شبها  با  خیال  تو  به  رویاها   سفر کردم 


 چه رویاها  به  عشق  تو  به  آهی  نوش جان کردم

 

وجودت  اختر  قلبم  دو   چشمت  آفتاب   دل
                      
 هزاران  کاش  می دیدی زهجرت من چسان کردم

 

خدا میداند  و  قلبم ز جورت پشت من خم شد  
                   
 دل  از  تو  برنمی گیرم  وصالت رانشان کردم




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 27 خرداد 1392برچسب:,ساعت 9:39 PM توسط ادم وحوا| |


Power By: LoxBlog.Com